سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر یا بلیچینگ ناحیه تناسلی با لیزر جدیدترین و بهترین تکنیک رفع تیرگی در این ناحیه است. این عارضه می تواند حین رابطه جنسی خجالت و شرمساری را به همراه داشته باشد. روش لیزر بدون این که خطر و دردی برای فرد به وجود آورد، باعث رفع تیرگی های بدن خواهد شد. البته این روش عوارضی هم دارد. در این مقاله از سایت دکتر ارشادی؛ متخصص زیبایی زنان بیشتر با مزایا، عوارض، هزینه و الزامات بعد از سفید کردن واژن با لیزر آشنا خواهیم شد.

علت تیرگی واژن چیست؟

تیرگی واژن مشکل رایجی است که می تواند به دلایل مختلف ایجاد شود، که مهمترین آنه تغییرات هورمون استروژن فرد است. همچنین علاوه بر ترشح شدید هورمون استروژن، داروهای حاوی هورمون مانند قرص های ضد بارداری نیز می توانند باعث تیرگی در ناحیه تناسلی شوند. از دیگر عوامل تیرگی ناحیه تناسلی می‌توان به آفتاب گرفتن با لباس شنا، افزایش وزن، بالا رفتن سن، انتخاب اشتباه لباس زیر، عوامل ژنتیکی و برخی عفونت های واژنی اشاره کرد.

رفع تیرگی ناحیه تناسلی واژن با لیزر

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که خیلی از خانم ها با آن ها مواجه هستند، تیرگی واژن است. در چند سال اخیر روش های نوینی برای برطرف کردن این تیرگی ها پیشنهاد شده اند. روش لیزر یکی از همین روش ها است که نتایج مطلوبی را در پی دارد. شما با لیزر کردن ناحیه تناسلی خود بدون این که جراحی کنید یا درد زیادی را تحمل کنید، می توانید زیبایی را به واژن خود هدیه دهید. لیزر هزینه زیادی هم ندارد و معمولا برای اکثر افراد گزینه انتخاب مناسبی است.

درمان تیرگی واژن ب لیزر

لیزر برای رفع تیرگی واژن مفید است؟

استفاده از تکنیک لیزر برای رفع تیرگی واژن باید توسط پزشک متخصص زنان یا متخصص پوست انجام شود. پزشک می توانند پس از معاینه و ارزیابی شرایط شما، نظر تخصصی خود را در مورد مزایا و معایب روش های درمانی مختلف از جمله لیزر درمانی ارائه داده و همچنین در مورد نحوه انجام این درمان ها و ریسک های احتمالی آنها به متقاضی توضیحاتی خواهد داد تا بهترین تصمیم را گیرد. بنابراین توصیه می شود برای رفع هر گونه مشکل مربوط به سلامت واژن، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا راهنمایی های تخصصی دریافت کرده و روند بهبودی سریع و بدون ریسکی را سپری کنید.

📞 برای آگاهی از هزینه لیزر سفید کننده واژن در سال 1403 با شماره  ۰۹۱۹۸۲۶۵۱۸۶ تماس بگیرید 📞

سفید کردن واژن با لیزر چقدر زمان می برد؟

سفید کردن ناحیه تناسلی در حدود 30 دقیقه با روش لیزر دی اکسید کربن انجام می شود. لیزر از تولید ملانین در این ناحیه جلوگیری می کند. بنابراین، ناحیه واژن به طور موثر سفید می شود. معمولا سفید کردن واژن با لیزر در یک جلسه به نتیجه می‌رسد اما بسته به ساختار پوست ممکن است 2 تا 3 جلسه هم طول بکشد. پس از هر جلسه، فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد و ممنوعیت رفتاری خاصی وجود ندارد، اما توصیه می‌شود 5 تا 7 روز بعد از انجام لیزر از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

لیزر روشن کننده بیکینی دردناک است؟

خیر، متقاضی در حین لیزر سفید کننده واژن هیچ دردی احساس نخواهد کرد. استفاده از لیزر دو موج پیشرفته بدون درد و زخم ایجاد خواهد کرد.

مزایا لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی

لیزر روشی غیر تهاجمی است که خونریزی ندارد و باعث افزایش اعتماد به نفس متقاضیان می شود. این روش تاثیرات بلند مدتی دارد و می تواند رضایت شما از روابط جنسی خود را در پی داشته باشد. در ضمن، به کمک روش لیزری نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت. بلافاصله پس از رفع تیرگی واژن با لیزر می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید. از دیگر مزایا سفید کردن واژن با لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر صورتی بیشتر
  • پوستی زنده‌تر، درخشان‌تر و نرم‌تر خواهید داشت
  • راه حلی طولانی مدت برای روشن شدن پوست
  • ظاهر جوان تر
  • رنگ پوست را برای همیشه روشن می کند و بافت را بهبود می بخشد
  • نتیجه دهی سریع
  • روشی غیر تهاجمی است
  • بدون درد
  • بهبودی سریع
  • کلاژن را تحریک می کند
  • افزایش عزت نفس
  • می تواند زندگی جنسی را بهبود بخشد

لیزر روشن کننده بیکینی برای چه افرادی مناسب است؟

خانم هایی که دوست دارند کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهند، به فکر سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر می افتند. با لیزر کردن پوست این ناحیه تقویت شده و شاداب می گردد.  تغییر رنگ واژن به هر دلیلی اتفاق می افتد. آنچه که مهم است، این است که شما متناسب با شرایط جسمانی که دارید، بهترین تکنیک را برای سفید کردن واژن خود انتخاب کنید. رفع تیرگی واژن با لیزر برای خانم هایی مناسب است که:

  • پوست تیره در ناحیه تناسلی دارند.
  • دچار تغییرات هورمونی شد اند.
  • افزایش سن داشته اند.
  • از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت چندانی ندارند.
  • تحریک  جنسی چندانی ندارند و اعتماد به نفس آن ها کاهش یافته است.
رفع تیرگی واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر چگونه انجام می شود؟

طی فرآیند سفید کردن واژن با لیزر از اشعه های فرابنفش استفاده می شود. این اشعه ها به لایه های زیرین پوست شما نفوذ می کنند و تیرگی های این ناحیه را از بین می برند. بدین صورت که ابتدا پزشک شما از داروهای بی حس کننده استفاده می نماید. سپس به کمک دستگاه لیزر پرتوها، به پوست تابیده می شود. این تکنیک حدود 30دقیقه زمان خواهد برد. از آنجایی که لیزر کردن روشی کاملا بی خطر و کم درد است، می تواند برای شما نیز روشی منحصر به فرد باشد.

↫ ویدئو سفید کردن و رفع تیرگی واژن از زبان دکتر فاطمه ارشادی:

01:56
truncate dir-rtl

رفع تیرگی ناحیه تناسلی

بهترین دستگاه لیزر سفید کننده واژن

اربیوم فرکشنال یا لیزر CO2 موثرترین درمان برای تغییر رنگ در ناحیه فرج، کشاله ران و واژن است. فاصله بین درمان با این لیزر یک ماه است و به طور معمول نیاز به یک تا سه جلسه درمانی خواهد بود. مدت زمانی که قبل از بهبودی کامل و رفع قرمزی‌ها خواهید داشت به علت تغییر رنگ و شدت نیاز به درمان‌ بستگی دارد، اما از چند روز تا دو هفته متغیر است. همچنین پزشک گاهی اوقات PRP یا اسید ترانس اگزامیک را بلافاصله پس از لیزر درمانی برای دستیابی به نتایج سریعتر و عمیق تر به برنامه درمانی اضافه خواهد کرد.

دوره نقاهت بعد از سفید کردن واژن با لیزر

بهبودی کامل روشن کردن واژن با لیزر عموما حدود یک هفته طول می‌کشد. اکیداً توصیه می شود تا حداقل 4 تا 6 روز پس از عمل از رابطه جنسی خودداری کنید.
معمولا بلافاصله بعد از لیزر، ناراحتی، خارش و حساسیت خفیف را تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن با اینکه این روش بدون درد است اما ممکن است پس از انجام آن، درد ضعیفی را تجربه کنید که توسط متخصص زنان برای شما داروهای مسکن تجویز خواهد شد.

مراقبت های بعد از سفید کردن بیکینی با لیزر

برای این که پس از سفید کردن واژن با لیزر به نتایج خوبی دست پیدا کنید، لازم است که به نکات مراقبتی پس از این روش توجه داشته باشید. معمولاً پزشکان خوب و ماهر سعی می کنند بهترین نکات و توصیه های لازم را به بیماران خود ارائه دهند. ناحیه تناسلی شما ناحیه مرطوب است. پس شما باید آن را همواره خشک و تمیز نگه دارید تا نتایج خوبی را از لیزر واژن دریافت کنید.
افزون بر آن استفاده از آنتی بیوتیک های تجویز شده از سوی پزشک می تواند روند بهبودی را به بهبود دهد. همچنین، از کرم های موضعی ضد التهاب یا ضد عفونی کننده که پزشک تجویز می کند، استفاده کنید.

✍️ بیشتر بخوانید: ترمیم واژن با جراحی پرینورافی واژن

عوارض لیزر سفید کننده بیکینی

اگرچه سفید کردن واژن با لیزر می تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما عوارضی هم دارد. ممکن است برخی از متقاصیان کمی بعد از لیزر کردن ناحیه تناسلی خود دچار خارش، سوزش یا تورم شوند که اغلب بعد از چند ساعت برطرف می شوند. در موارد حساس پوست ملتهب شده یا ورم می کند. در برخی موارد نیز عفونت گزارش شده است. توجه داشته باشید که این عوارض، با انتخاب بهترین پزشک متخصص زنان و رعایت دستورالعمل های بعد از لیزر درمانی به حداقل خواهد رسید.

قیمت سفید کردن واژن با لیزر 1403

به طور کلی، لیزر، کم هزینه تر و موثرتر از سایر روش های درمانی است. عوامل مختلفی در تعیین هزینه های لیزر واژن برای سفید کردن آن نقش دارند.
میزان دستمزد پزشک و مهارت او مهم ترین عاملی است که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند. با افزایش مهارت و تجربه پزشک، نتایج بهتری نیز مشاهده خواهند شد. عامل دیگر، تعداد جلسات لیزر است. با توجه به این که شدت تیرگی واژن چقدر است، تعداد جلسات لیزر و در نهایت هزینه لیزر سفید کننده واژن برای هر فرد متفاوت خواهند بود.

*~ سوالات متداول درباره سفید کردن واژن با لیزر ~*

آیا سفید کردن واژن با لیزر امن است؟

سفید کردن واژن با لیزر معمولاً به عنوان یک روش امن در نظر گرفته می‌شود. اما مهم است که این روش توسط یک پزشک مجرب و متخصص انجام شود.

آیا سفید کردن واژن با لیزر نتایج دائمی دارد؟

به طور کلی نتایج سفید کردن واژن با لیزر دائمی نیست و نیاز به تمدید دارد به خصوص اگر فرد پس از سفید کردن واژن با لیزر عوامل محرک مانند عوامل هورمونی یا تغییرات طبیعی در بدن را تجربه کند.

چه مدت طول می‌کشد تا نتایج سفید کردن واژن با لیزر ظاهر شود؟

نتایج سفید کردن واژن با لیزر ممکن است به طور فوری و یا در طول چند جلسه درمانی ظاهر شوند. زمان لازم برای دیدن نتایج بستگی به شرایط فردی، پوست و واژن هر فرد دارد.

ایا با لیزر واژن سفید میشود؟

لیزر یکی از روش های مدرن سفید و روشن کردن بیکینی است که اگر توسط متخصص با تجربه انجام شود، نسبت به دیگر روش های موجود خطرات و عوارض کمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیــنــک هــای مفــیــد